tirsdag den 2. november 2010

Velkommen Mr. Wilson!

Der er netop flyttet en ny herre ind hos os.
Mr. Wilson er navnet!
Han stammer oprindeligt fra England,
hvor han med kærlighed blev lavet af dygtige folk,
som havde hænderne skruet rigtigt på.
Siden gik rejsen til Danmark,
og Mr. Wilson endte op i en lade.
Her gjorde tidens tand ham intet godt,
og han gik i umiddelbar forfald.
Heldigvis fik et par godtfolk øje på ham,
og tog ham med hjem.
Han kom til autolakerer,
fik ny kaleche og nyt forlæder.
Alt i en skøn babyblå farve.

Nu bor Mr. Wilson hos
Fam. Tang Nørgaard,
hvor der længe er blevet
kigget efter en fyr som ham.
Storken lander jo i februar,
og hvis der skal være tid til at nusse og pusle lidt
om Mr. Wilson inden,
(han skal jo være i tip-top-stand, til det lille ønskebarn!) 
så var det jo sådan set også på tide
at han flyttede ind :-)

Forøvrigt så skylder jeg Svigerfar en kæmpe tak.
Han var nemlig så sød at være chauffør for sin graviditetsbesværede svigerdatter
da barnevognen skulle hentes.
Tak Svigerfar!

Velkommen Mr. Wilson!

19 kommentarer:

  1. For pokker da den er laaaaber!!!... Det var da lige en blære vogn.. er helt vild over den blå farve.. og hvis der nu skulle komme en pige engang også, så går det jo sagtens alligevel... Tænk at skulle gå tur med den hva... :))

    SvarSlet
  2. Den er helt vidunderligt smuk!

    SvarSlet
  3. Eeeej hvor er den bare fantastisk flot!!! Helt vildt...hvis jeg KUN skulle tænke i æstetik og skønhed ville jeg også have haft sådan en...desværre har jeg sådan en dum irriterende faktor som hedder "det skal være praktisk" - så vi kører almindelig Odder vogn hos os:-)

    Den er virkelig smuk...og jeg kan lige se det for mig med hjemmelavet patchwork barnevogns tæppe i de lækreste retro stoffer:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  4. Nøøøj, hvor er den lækker!!! Super skøn farve!

    SvarSlet
  5. Oohlalah! Hvor er den bare flot. Det bliver et standsmæssigt køretøj til den lille ny :-)

    SvarSlet
  6. FANTASTISK vogn i den lækreste farve ever!!! Tillykke både med graviditet og vogn,
    KH Helle

    SvarSlet
  7. Det er da en meget flot barnevogn, skøn farve.

    SvarSlet
  8. Tillykke med Mr. Wilson.
    Super farve. Hvem der bare kunne gå tur med sådan en vogn. Wauwww

    SvarSlet
  9. Hold da op, hvor er den bare flot!!!
    Ingen tvivl om at mange vil kigge langt efter den når I kommer gående :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  10. Ham Mr. Wilson er godt nok en lækker én! :)

    SvarSlet
  11. HOLD NU OP HVOR ER HAN LÆKKER!!!! :)

    SvarSlet
  12. Sikke en SKØNHED ;-) tillykke med køretøjet... der bliver baby da "konge-kørt" i sådan en lækker barnevogn...

    SvarSlet
  13. Det er jo noget nær den smukkeste vogn jeg nogensinde har set! Wauw!

    SvarSlet
  14. M.I.S.U.N.D.E.L.I.G... Har selv været på jagt efter akkurat samme farve (og sikke velholdt din er?).. Min oktober-baby kører nu rundt i keeeedelig BRIO vogn, da farmand mente det var det mest fornuftige valg... (BAHH!! Bare fordi vores familie er 2 timers rejse væk...)

    Tillykke med vognen og den lille familie forøgelse snart?

    Klem fra en ny i blogland (du er velkommen forbi)

    SvarSlet
  15. hej jeg vil bare fortælle at det er mig der har lavet den..syet kaleche og et hele sidste vinte..omlakeret den osv...sjovt jeg lige fandt din side...

    SvarSlet
  16. wow den er smuk!

    Men hvor har du fået lavet kalechen henne? Har selv en gammel fin sag, der trænger til ny kaleche, men tror ikke jeg vil begive mig ud i det selv.

    SvarSlet
  17. Hej Camille,

    ja, den er skøn - billedet er dog taget før jeg gik i krig med projekt "makeover af mr. wilson". Kalchen og forlæderet var ikke særlig pænt lavet, så jeg har kastet mig ud i selv at forsøge...
    Dog nåede jeg ikke at blive færdig inden lillemanden ville til verden, og med sådan en lille størrelse kan det være svært at få tid til i øjeblikket.
    Men jeg når det nu nok inden han skal i børnehave, ha ha ;-)

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  18. Nok den smukkeste barnevogn, jeg har set nogensinde! wow wow wow :)

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste