onsdag den 29. december 2010

Hækleprojekt til Lillebror

Juleaftensdag fik jeg taget hul på et nyt projekt,
et hækleprojekt til Lillebror.
Faktisk så er der rigeligt med projekter,
der burde klares inden opstart af nye,
men da det er symaskineprojekter,
er det lidt vanskeligt at skulle klare dem
mens fødderne hviler oppe i luften...
Der fik jeg lige et sjovt billede af mig selv,
ha ha, det kunne være et kønt syn!
Nå, tilbage til hækleprojektet,
som jo altså kan klares
med fødderne oppe, og tilmed også i sengen!
Jeg har en idé om at Lillebror skal have en bamse,
ikke bare en hvilken som helst bamse,
men en, som kan følge ham i mange, mange år.
En bamse som jeg kan hækle eller sy tøj til,
en vaskeægte-unika-hjemmebikset en af slagsen!
Derfor kastede jeg mig over dette projekt,
dog ved jeg endnu ikke hvilket bamsedyr,
det ender med at blive...
En hund, en abe, en bjørn
eller måske noget helt fjerde!

4 kommentarer:

  1. En god ide med en hjemmebrygget bamse-abe-eller havd det nu bliver til. Spændt på at se det færdige resultat :-)

    SvarSlet
  2. Sikke et hyggeligt projekt! :) Ham lillebror er allerede en forkælet lille en :)

    SvarSlet
  3. Eller måske en lille kanin med lange øre... :) Den er så fin Louise.

    SvarSlet
  4. Den´er skøn!! Jeg tænkte med det samme Abe da jeg så den... men med et par lange ører vil jeg give frk.sannemand ret i at en kanin meget vel kunne se dagens lys der`!!
    Åhh hvor ville jeg ønske jeg kunne hækle! - har aldrig prøvet det, så måske ved jeg i virkeligheden ikke om jeg KAN?!
    Kik forbi min blog hvis du får lyst! - Mig; Kreativ dagplejer, mor til 3 rappe ællinger, uddannet maler, elsker loppefund, genbrug og at få jord under neglene i min have. Har desuden lovet mig selv at smide en Give Away i puljen når jeg når 50 faste læsere på min blog... ;)
    Se en teaser på bloggen.
    Hej fra Rikketankestrejf.blogspot.com

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste