fredag den 21. januar 2011

Klar til Lillebror #5 "Løvens hule"

Endnu et projekt til Lillebror er afsluttet,
og som man kunne spotte i mit forrige indlæg
var en "farlig" løve undervejs.
Løven blev applikeret på posen,
og hvis jeg skal skide janteloven et stykke,
ja så er jeg ganske tilfreds med resultatet :-)
Nu kan Lillebror så ligge trygt,
lunt og godt i "Løvens hule".
Foerstoffet er Minimegas svampetryk
fra Stof & Stil,
og jeg synes det fungerer ganske fint
sammen med den lækre brune farve
og den solgule anoraksnor.

12 kommentarer:

  1. Hvor er den bare blevet super flot!

    SvarSlet
  2. Den er da bare helt fantasisk, den kan du godt tillade dig at være super stolt over!!!!
    Heldige lillebror
    Hilsen Charlotte

    SvarSlet
  3. Den er da helt fantastisk! Væk med jantelov og vær pavestolt. Virkelig lækker! Heldige lillebror.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hej søde
    Hvor er du da også bare knald go´

    Den er bare blevet så flot.

    Han bliver en lille heldig fyr, ham lillebror, når han endelig ankommer....

    God weekend til dig og kærsten også.
    Knus Lady Di

    SvarSlet
  5. Hvor er den bare fin, du kan med rette være pavestolt:-)

    SvarSlet
  6. SUPER FLOT ;-)) han er da bare så heldig ham lillebror...

    SvarSlet
  7. Den er nemlig skide flot. Og en sej løve...BRØL...

    SvarSlet
  8. Skid du bare på Jante. Den ER bare super flot og sej.

    Han bliver en heldig lille mand, ham der skal ligge i den.

    God weekend.
    Kh Randi♥

    SvarSlet
  9. Hoooold nu op, hvor er det bare SÅ flot lavet...altså, jeg aner virkelig ik hvordan i gør tøser - hver gang jeg ser én af de her super skønne, retro, personlige poser så blir jeg GRØN af misundelse!! Vi har lige købt en brugt til Victor (han er 2 mdr. og er allerede for stor til liften!!!)...men jeg har bare ik evnerne til selv at begynde at lave den om..

    Super godt gået - heldige lille fyr som skal sove deri:-)

    Knus Malene

    SvarSlet
  10. Tak for jeres søde ord:-)
    -er ret glad for at det lykkedes mig (min besværlige krop taget i betragtning) at få den færdig inden Lillebrors ankomst.
    Det giver lidt ro i sindet;-)

    God aften til jer alle!

    SvarSlet
  11. Wauw, det er virkelig en rigtig flot "løvehule"!!

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste