fredag den 15. april 2011

Update på barnevognen

Som skrevet i et indlæg for læææææænge, længe siden
kastede jeg mig ud i at shine Mr. Wilson op i form af en overhaling af kalechen...
Dette mens Lillebror stadig var i maven min.
Må indrømme at det var lidt af en mundfuld!
-jeg måtte lægge projektet på hylden, da jeg blev alt for besværet af min gravide vandfyldte krop 
til at rode rundt med stof og kalechestativ på gulvet.
Nu er der dog syet nyt sort inderfoer, den gamle kaleche blev pillet op og syet på ny og der er nu blevet påsat nyt blondebånd langs kanten.
Hertil aften fik Bastian så sin første tur i vognen (vi nåede det lige inden mørket for alvor faldt på) og at dømme ud fra ansigtet på billedet er han vist meget tilfreds :-)

På billedet nedenunder ses kalechestativet efter det er blevet "skrællet" for stof...

10 kommentarer:

  1. Wow, den er flot! Stor respekt herfra!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  2. Kæmpe arbejde! Og hvor er den blevet fin. Godt den er godkendt, nu hvor du har kæmpet så hårdt.

    SvarSlet
  3. Nej, jamen jøsses hvor er den fin. Stor respekt for at du har lavet dette EFTER at din bandit er kommet ud. Jeg når intet af den kaliber.... ;-)

    SvarSlet
  4. Vildt projekt, men hvor er den blevet flot. Synes også Bastian og Mr. Wilson klæder hinanden godt :-).
    Rigtig god weekend
    knus Ulla

    SvarSlet
  5. Tak for jeres søde ord:-) Er vildt glad for at Mr. Wilson nu står med kalechen fastmonteret igen - for hver gang jeg har kigget på ham har han talt til min dårlige samvittighed ;-s

    Loppelækkerier; Det skal siges at jeg er så velsignet at have fået et meget nemt barn, der sover nærmest på bestemte tidspunkter og desuden er jeg nattemenneske og lidt for ofte for dårlig til at passer min seng... men de to ting sammen gør altså en del i forhold til at få udrettet lidt;-)
    At det så koster på en anden konto (træthedskontoen!) er så en anden sag ;-)

    God weekend til jer alle!

    Kærlige hilsner, Louise

    SvarSlet
  6. Total lækker sag ;-) altså både vogn og barn... kan godt forstå, at du er glad for vognen ;-))

    SvarSlet
  7. Hvor er den blevet FANTASTISK - Wow... har du virkelig selv syet kaleche og forlæder??!!
    Stor respekt herfra også og tillykke med et meget flot afsluttet projekt - og skøn lille bassebaby!

    Kram B

    SvarSlet
  8. Super flot arbejde. Tager virkelig hatten af for så smuk den er blevet...

    SvarSlet
  9. Hvor er den bare flot. har du også selv malet kassen (hvilken farve/maling har du så brugt?) Jeg har selv lige købt en gl barnevogn fra 1952 som jeg gerne vil shine lidt op, så håber på lidt gode fif :)

    SvarSlet
  10. Wauw hvor er den fin! Jeg er også lidt nysgerrig på, hvordan du har fået malet den, og hvilket stof du har brugt =)

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste