tirsdag den 5. juli 2011

Banke, banke på....

...er der nogen (hjemme) - måske rettere derude?

Der har været stilhed på min blog - ikke tvunget stilhed,
men ganske enkelt selvvalgt stilhed.
Jeg var kørt træt. Ikke af hverdagen,
'for den stadig fantastisk med min lille elskling af et ønskebarn.
Nej, jeg var kørt træt i at lave indlæg her på min blog.
Og derfor kommer der nu et spørgsmål, som jeg håber du vil svare på;
Hvorfor læser du med?
I skrivende stund har jeg 316 faste læsere,
og ved samtidig at der er nogle derude,
der læser med uden at være tilmeldt som fast læser,
dette kan jeg jo se på besøgstallet ;-)
Derfor undrer jeg mig over,
at jeg den senere tid ikke har modtaget kommentarer til mine indlæg
(host, host for ret skal være ret(!);
det skal lige nævnes, at der er nogle stykker som er SUPER gode
til at kommentere, og I skal vide at jeg bliver SÅ glad når jeg kan se,
at der er respons på det jeg har valgt at dele med jer!)
Netop det at dele er jo en stor del af det at blogge,
og jeg ville lyve hvis ikke jeg sagde,
at jeg bliver super glad for de kommentarer jeg modtager,
hver og en bliver omhyggeligt læst.
Derfor kan det blive trættende at poste det ene indlæg efter det andet,
og så ikke modtage respons fra læserne.
Min hverdag er mit liv
- og når jeg vælger at poste noget på min blog er det omhyggeligt udvalgt,
så de private familiebilleder, oplevelser og lignende ikke ligger til skue
for gud og hver mand, der måske skulle finde vejen forbi min blog.

Min blog startede som en kreablog - men jeg blev Mama og fik mit ønskebarn.
Derfor ændrede den sig til en blog om kreasysler og familieliv -
 og den seneste tid nok mest det sidste.

Derfor spørger jeg nu;

Er der noget jeg kan gøre anderledes for at få dig, som læser med,
til at skrive en kommentar i ny og næ?
Hertil skal siges at jeg ofte har set at nogle bloggere blot skal vise et billede af (f.eks) en knap,
de har fundet i en genbrug og så får de 30 kommentarer om hvor FIN, FLOT og OVERLÆKKER den skide(!) ja undskyld mig, men det er sgu da for åndssvagt!) knap er. Det er slet, slet ikke der jeg vil hen.
Jeg er ikke ude efter skulderklap eller ros
- men hvis mit indlæg har fanget din opmærksomhed vil jeg jo gerne vide hvorfor,
og den eneste måde jeg kan vide det på
er ved at du skriver en kommentar og giver dig til kende;-)

28 kommentarer:

  1. Ja hvorfor er man (Læs jeg) så dårlig til at kommentere indlæg!!
    Nu er jeg ret ny som fast læser af din blog, men jeg fik lyst til at følge med fordi hækling interesserer mig meget. Jeg tror ikke du kan lave noget om som kan få mig til at kommenterer mere, så skal du vist lave MIG om ;-)

    Jeg har også pauser, hvor jeg enten af mangel på tid eller lyst ikke får lavet indlæg, men også fordi den ene time tager den anden når man først kommer igang med at kigge... Også er det bedst ikke lige at kigge :-)
    Men glæder til fortsat at se hvad du finder på at skrive om.
    KH
    Laila

    SvarSlet
  2. Jeg er også ny læser og har allerede haft lyst til at kommentere flere af dine indlæg (og har da også gjort det)...meeeen jeg kan ikke få lov til at udgive dem (dety gælder også på andre blogge! Hver gang jeg logger på kører det i ring (kan ikke engang få lov til at skrive ukendt). Hmmm, men de sidste par dage er det sørme lykkes mig - Dejligt!!! Men jeg elsker at se hvad du hækler og din dejlige lille søn! ...og ja, shoppingønsker kan jo også altid friste.
    Jeg synes ikke du skal stoppe eller ændre indlæg (så forsvinder personligheden)...nyder at følge med (selvom det at blogge og læse dem er ret nyt for mig). Ha' en dejlig dag! Kh. Pia

    SvarSlet
  3. jeg læser mange blogge og lægger en kom. når jeg har noget at sige :)

    jeg har et spørgsmål laver du en blog for andres skyld eller fordi du har noget du skal ud med ????

    jeg undre mig også over at en knap kan give 30 kommentar !!!!

    SvarSlet
  4. Jeg kigger også med men kommenterer ikke altid. Nogen gange fordi jeg bare kigger og ikke synes jeg har noget relevant at sige. Andre gange fordi jeg selv er mor og ved hvor du er henne, men er i min proces med to børn længere fremme (ikke negativt ment, men det er andre ting der fylder hos mig), så konstaterer jeg at sådan er det. Jeg startede med at følge dig pga af dine fine hækleting, og dit barnevognsprojekt.
    Jeg kigger efterhånden med hos en del men kommenterer ikke hver dag. Nogen gange er man jo bare hutigt inde og ude igen. Jeg synes det er super hyggeligt når den der har bloggen også kommenterer de kommentarer der er..
    Ved ikke om det hjælper men som du selv siger har din blog ændret sig lidt, og det gør måske også at det ikke er alle indlæg der rammer alle..
    Håber du fortsætter..

    Lykke

    SvarSlet
  5. Hej søde
    Jeg må straks indrømme at jeg er en af dem som ikke er så god til det der med at få lagt en kommentar.
    Men det kan jeg jo også se på min egen blog at andre heller ikke er.

    Nyder at læse med på alle de blogs jeg er tilmeldt. Og læser med for den kreative inspiration og nogle enkelte steder for det personlige.
    Begge dele ved dig, for vi har jo en lang historie bag os.

    Jeg skriver min blog fordi jeg bruger den som en slags dagbog over de ting jeg får lavet og nogle enkelte ting som sker i min hverdag. Jeg skriver den bestemt ikke for at få kommentarene, men ville da lyve hvis jeg sagde at det ikke er dejligt når nogen kommentere de indlæg man skriver.

    Håber det er lidt svar på dit spørgsmål.

    Knus fra Lady Di

    SvarSlet
  6. Tak for jeres kommentarer -det glæder mig at vide at der er nogle derude, der følger med også i denne travle ferietid ;-)
    Jeg har også selv oplevet problemer med blogspot når man vil skrive kommentarer, og for mig har det hjulpet at fjerne fluebenet når man logger ind, så man altså ikke forbliver logget ind til nsæte gang man tænder computeren. -måske det også kan hjælpe jer, der også har oplevet problemet?


    Til Lykke vil jeg sige at udemærket forstår at målgruppen nok ikke er den samme, men det er netop en som dig, som jeg nyder at få erfaringer fra. Så kan man jo kun blive klogere -se evt. havd jeg har skrevet til Helle nedenunder :-)

    Til dig Helle, som spørger hvorfor jeg blogger, om det er for andres skyld eller om det er fordi jeg har noget jeg gerne vil ud med kommer her et svar ;-)
    Jeg blogger for min egen skyld, men har valgt at have en åben blog så andre kan kigge med. På den måde kan jeg dele sjove kreaprojekter, som måske kan inspirere andre, og jeg kan dele de fantastisk oplevelser jeg har i hverdagen, og andre der (måske) står i samme situation kan måske bruge det til noget, ligesom jeg kan bruge de mødre, der er en eller to generationer over og måske har voksne eller teenagebørn til at udveksle erfaringer og blive klogere og dermed have en reel chance for at gøre det bedste for mit barn, med deres kommentarer i baghovedet ;-)
    Dertil skal siges at jeg nyder at videregive, hvadenten det er via et link eller en opskrift jeg selv har lavet, så andre kreakvinder kan få glæde af det.
    Jeg har spurgt mig selv, om jeg hellere skulle vælge at have en lukket blog - som altså kun er åben for inviterede læsere, men det må jeg indrømme at jeg endnu ikke helt har foenet mig med. Så er det jo lige pludselig ikke en blog mere, men nærmere en form for dagbog, som jeg deler med dem jeg har lyst til...

    Jeg elsker at dele, og jeg nyder at finde inspiration hos andre bloggere og derfor synes jeg også at andre interesserede skal have muligheden for at kigge med og måske blive inspireret hos mig. -det er jo netop dét som er det fantastiske ved blogland - ihvertfald i mine øjne :-)

    Kan I alle 4 have en fantastisk dag! -tak fordi I tog jer tiden til at skrive et par ord - har læst hver og en med glæde og stof til eftertanke;-)

    SvarSlet
  7. Og Tak til også søde Di - du nåede lige at poste en kommentar mens jeg sad og kriblede løs på tastaturet ;-)

    -der er forøvrigt et billede på vej til dig, for nu kan Bastian endelig passe Tante Di's fine kreation ;-)

    Knus Louise

    SvarSlet
  8. Jeg kommenterer ikke så mange blogs, da jeg læser dem i Reader eller på min mobil (mens jeg triller barnevognen!!SUK). Men jeg kommenterer, når jeg mener jeg kan bidrage med noget som ikke bare er "nej, hvor flot" eller hvis jeg virkelig synes noget er flot eller originalt.
    Jeg har ligesom dig en blandet blog, meget få læsere og meget meget sjældent får jeg en kommentar.
    Mon ikke bare det er sådan...?
    Jeg læser primært som inspiration og hvis jeg skulle kommentere alle blogs jeg læser, kunne jeg næsten ikke lave andet!
    Så husk at vi er der og vi bliver inspireret hver gang du laver et indlæg - det er bare ikke sikkert vi altid lige får det sagt:-)

    Kh Camilla
    / tulletoesen.blogspot.com

    SvarSlet
  9. Indrømmet, jeg er også en af dem, der kigger mere end jeg kommenterer. Det har jeg dog en plan om at lave på, nu hvor jeg er gået på ferie/barsel.
    Det er egentlig lidt sjovt for som du startede med en kreablog, startede jeg også med at følge de kreative elementer på din blog. Nu venter jeg dog en lille pige til august, så det er blevet meget spændende for mig at følge med i livet som nybagt mor.

    Jeg kan godt forstå din frustration/undren. Jeg er selv forholdsvis ny blogger, og bliver super glad, når nogen gider kommentere, samtidig er undres jeg over, hvad der skal til for at få de der kommentarer...

    Mvh Lise (en efterhånden ret fast læser).

    SvarSlet
  10. Hej Louise..
    Jeg er rimelig ny i den her verden, men jeg har valgt at følge din blog, da jeg elsker at læse om din nye titel som mor, jeg har også lagt en kommentar nogle gange....jeg er selv nybagt mor til en skøn lille dreng, og har en en guldklump mere på knap 3 år...
    Jeg har næsten ingen faste læser, og selvom det heller ikke er det som det kommer an på, ja så er det skønt med en kommentar, smil
    Min blog skulle også være en kreablog, men det er der bare ikke så meget tid til p.t.da familielivet fylder det meste af min hverdag... og jeg elsker det.
    Men for at få flerre faste læser skal man vist være meget kreativ, synes jeg at jeg kan fornemme på de andres blogge.. tror du ikke jeg har ret??? Jeg har en giveaway igang lige nu, min første, men kun 4 er med... føler mig helt dum...men ok så har de da en stor chance for at vinde, griner.
    Ha en skøn dag og igen elsker du skriver om hverdagen..
    Stort smil fra Tina

    SvarSlet
  11. Engang sidste år (tror jeg nok) skrev jeg nogenlunde et indlæg som dit. Jeg blev nemlig også træt af, at ingen kommenterede på de indlæg jeg lavede, når jeg nu kunne se at der var mange forbi Bloggen. Og jeg nævnte også samme problematik, om at nogen får 30 kommentarer bare de slår en prut, mens andre kan skrive 7 spændende indlæg uden en eneste... Jeg ved desværre ikke hvor de vise sten ligger begravet, men som altid syns jeg det er en spændende debat ;o) Det skal også siges at jeg i det sidste halve år, selv har været MEGET dålig til at få skrevet kommentarere på de forskellige blogs, så jeg er ikke en skid bedre ;o) Men dejligt at du sparker gang i debatten igen ;o)

    SvarSlet
  12. Aktivitetsniveauet for mine kommentarer er dalet væsentligt, siden blogger har lavert rav i den. Jeg har dog tjek på det lille trick med fluebenet, men jeg synes simpelthen det er lidt besværligt at skulle sidde og udfylde login oplysninger HVER gang man vil kommentere.
    Jeg læser skam din dejlige blog, og nyder det. Jeg læser med fordi det du skriver om, passer godt ind i min verden. Jeg er selv mor til en lille gut, nyder at udfolde mig kreativt, og i det hele taget er det vel fordi, jeg kan relatere til mange af de ting du skriver om. Du skriver dejligt uhøjtideligt og virker "nede på jorden". Det tiltaler mig!

    For min skyld behøver du ikke lave noget om, men det kan jeg jo nok ikke bestemme ene og alene :-)

    SvarSlet
  13. Jeg følger også med endnu :)
    Har fulgt din blog næsten helt fra start, men er først blevet fast læser her for nogle måneder siden :)
    Jeg har stort set ikke kommenteret... gør jeg generelt ikke særlig meget :) Ofte fordi andre allerede har sagt det jeg ville og det er jo skørt at skrive det samme igen :p
    har godt bemærket din lille pause, selv har jeg ikke skrevet et indlæg i over en måned? hvorfor ved jeg ikke?
    Engang imellem er det sundt med en lille pause og det er jo helt frivilligt det at blogge, så man bestemmer også selv hvor ofte man poster indlæg...
    Jeg startede med at følge din blog da jeg var på barsel. kedede mig gevaldigt i ugerne op til fødslen og faldt over din blog... Har fulgt dig siden og syntes kun bloggen er blevet mere interessant efter du har fået Bastian :D

    SvarSlet
  14. Kære Louise.

    Så kom indlægget :) Jeg er glad for du valgte at dele det. Jeg kan kun sige at jeg føler med på de forskellige blogs for at få inspiration til kreative projekter og jeg blogger selv for at vise mine kreative ting, genbrugsfund og lidt personligt. Som vi har skrevet om i mit indlæg om samme problem, så synes jeg det er skønt at få en kommentar og jeg bliver jublende glad hver gang der tikker en ind :) Og nej jeg skriver ikke for kommentarernes skyld, men de gør da da hundrede gange sjovere, for så VED man rent faktisk at der er nogen der læser med. For mig kan en kommentar være hvad som helst næsten, fra: 'Ejj sådan en har jeg også' eller 'den kan jeg huske fra min barndom' eller 'fedt lavet, det vil jeg også prøve' - dem ser jeg ikke som sådan som 'falske' skulderklap. Men en tilkendegivelse af at den person netop har læst noget personen kunne relatere til.

    Blog løs kvinde - jeg skal nok kommentere :D

    Knus Line

    SvarSlet
  15. Hej :)

    Så må jeg vist også smide en kommentar her.

    Jeg er forholdsvis ny i Blogland. Har været med siden marts og er glad for denne verden. Jeg troede først, at det udelukkende var for min egen skyld at jeg lavede den, men har fundet ud af, at det sjove kommer gennem kommentarerne - og det samspil/kendskab med andre, der kommer ud af det.

    Jeg har selv under 50 læsere, men de er så gode til at kommentere. Og får respons tilbage fra mig. For hvis jeg skal kommentere på andres blogge, så skal jeg mærke, at det er blevet læst og hørt. Jeg har prøvet at kommentere, hvor man slet ingen respons får tilbage og så mister jeg modet/lysten. Og føler mig faktisk lidt dum ;)
    Jeg vil desuden helst kommentere, når jeg har noget at sige :)

    Jeg har også oplevet blogverdenen som en lille smule kompliceret at komme ind i. Man stod som helt ny på sidelinjen og skulle ligesom ind i et fællesskab. Det er jo nemt at læse og høre, at nogle har mødt hinanden IRL gennem diverse blogtræfs eller skrevet sammen længe. Så kan man føle sig lidt påtrængende. Derfor har der været en del blogs, hvor jeg bare har kigget med og ikke har villet/turde bryde ind. Og den følelse handler jo om noget i mig og ikke om den pågældende blog.

    Din blog er fin. Jeg kan lide blandingen. For mig virker en blog bedst, hvis jeg kan mærke personen bag og det synes jeg, man bedst opnår, når det er en blanding. En blog med rene knapbilleder ville jeg ikke hoppe på! Jeg skal prøve at tænke på at kommentere her. Det er noget værd, når det er ønsket hos modtageren.

    Beklager al den plads jeg lige optager :)

    Mvh Laila/Thehuset

    SvarSlet
  16. Jeg ville også gerne lægge en kommentar alle steder, men det er ikke muligt. Tilstår at det mest er de kreative ting jeg er på udkik efter men så har du fået mand og barn og indholdet ændre sig, selvfølgelig, men jeg hænger fast indtil videre.
    Men det sker, at jeg stopper men at følge fordi indholdet ikke har min interesse.
    Hvis jeg som læser skulle være med til at præge indholdet på din blog, ville det være lidt dumt, for det kunne jeg jo selv skrive på min blog.
    Din blog er unik!
    Og bliv ved med at være det, uanset antal læser og antal kommentar.

    SvarSlet
  17. JEG læser med!!! Og jeg har lige været igennem den samme "blog krise" som dig - jeg kunne ikke forstå at jeg aldrig fik kommentarer, for jeg syns selv jeg er rimelig god til at smide en kommentar hist og her...

    Den respons jeg fik tilbage på mit indlæg var så fin og det var skønt at se, at der rent faktisk var nogle som læste med og som nød at læse mine ord...jeg startede også ud med tanken, at det skulle være en krea blog, men mine børn fylder det meste af min hverdag, det nære, familielivet, ting jeg bager eller gode køb jeg gør rundt omkring...og det er det jeg skriver om!

    Jeg nyder at følge din blog (jeg er heller ikke altid lige god til at kommentere, men jeg følger med på rigtig mange blogs, og da jeg umuligt har tid til at kommentere på alle, forsøger jeg at dele sol og vind lige:-) Jeg syns det er skønt at læse om din lille dreng - det er jo også den slags jeg selv skriver om....

    Så bare bliv ved med at skrive som du gør - jeg nyder i hvertfald at følge din blog:-)

    Mange knus fra
    Malene

    SvarSlet
  18. Jeg læser også med og jeg hygger mig med at vide at vi begge kender Lady Di. :O)
    Hun har i øvrigt været så letsindig at love mig, at hun vil lære mig at hækle! Så bliver din blog endnu mere inspirerende for mig!
    Jeg har fulgt med længe og er vist ikke så god til at kommentere, men som jeg kan læse i nogen af de andre kommentarer her, så er det vist meget almindeligt at man "lige skal ind og kigge", men ikke altid får sendt en kommentar.
    Jeg vil prøve at blive bedre til det! Ama'r halshug :O)

    SvarSlet
  19. Hej igen Louise
    Som Lotte fra Lotteriet skriver, så har jeg lovet at lære hende at hækle.
    Så det er godt at jeg har haft så god en læremester som jeg har (DIG), at jeg nu kan give det videre.

    Mange knus til dig og familien igen.

    SvarSlet
  20. Jeg læser med at for at se billeder af lækre Bastian og beundre dine smukke kreating. (og sukke over alle de fede ting, du altid er så pisse heldig at finde i genbrug og på markeder ;-))

    Nå men du må selv gætte hvem der skriver... ;-)

    SvarSlet
  21. Ja, hvorfor læser jeg egentlig med hos dig? Tja... kan egentlig ikke huske hvordan jeg kom ind på din blog (pinligt)... der viste den store aldersforskel der er på os to sig ;-))

    Har jo været så heldig, at se dig "live"... du er en super krativ kvinde, aktiv, frisk og har et stort hjerte, selv for ukendte bloggere = læs mig... ;-)

    Jeg læser fast med hos dig ;-) kommenterer når jeg synes jeg kan skrive noget "rimeligt fornuftigt" ;-)) men kan jo også læse ind i mellem, at når du skriver om din lækkertrold Bastian, ja, så er mine piger på næsten 16 og næsten 23 år jo LANGT fra hans alder... men det er jo ligegyldigt, når det du skrive er spændende... jeg nyder, at læse om bla. dine loppefund, dine istandsættelser af loppefundene, dine syprojekter, OG hvor heldig du ofte er når du "lopper"... og så nyder jeg dine lækre billeder af Bastian ;-)

    Håber ikke, at du påtænker at lukke bloggen ned, der ville jeg trykke på knappen "synes ikke om" ;-)

    p.s. synes det er totalt latterligt på de blogs, hvor vedkommende åbenbart for "nogen" er en eller anden piedestal opsat person, der kan skrive nærmest hvad som helst, og der kommer som du selv skriver 30 kommentarer... ja, ja, vi er forskellige... og HELDIGVIS for det ;-)

    SvarSlet
  22. Jeg har fulgt med i din bloggen gennem lang tid og lægger også en kommentar i ny og næ. Jeg kan især godt lide at læse om krea-ting, men jeg synes også det er sjovt at vi har næsten jævnaldrende børn, så vi oplever nogle af de samme ting i hverdagen. Jeg kan se at du er fast læser på min blog, men jeg er ikke sikker på at du nogensinde har kommenteret på den...

    SvarSlet
  23. Tak for jeres kommentarer - det varmer at vide at I faktisk følger med derude, men hey, det vidste jeg jo godt (det kan ses på tælleren) ;-)

    Jeg kender kun alt for godt, det der med at man lige har 5 min til at surfe rundt på de mange spændende blogs man er tilmeldt, men hvor så tiden ikke lige er til at smide en kommentar. Jeg bestræber mig på (næsten!) altid at få svaret når folk skriver på min blog, og samtidig husker jeg hvem der tager sig tid (læs; bruger tid, for som vi alle ved er den jo dyrebar med små børn i huset!) til at skrive ;-)
    Jeg er bestemt ikke hellig for mine kommentarer har også haltet gevaldigt siden Bastian kom til, (*spark over skinnebenet til mig!) og jeg skal ikke komme med 117 forskellige undskyldninger om hvorfor de har haltet. Jeg har een enkelt grund; jeg er stadig total babytosset og svæver stadig i en babyboble over mit lille vidunder!

    Det skal dog siges at jeg et par gange i ugen sørger for at holde mig selv op på, at jeg skal tage mig tid til at kommentere hos folk, så de ved at jeg læser med og sandelig også så de ved hvis jeg synes de har lavet FINE sager eller "bare" har LÆKRE unger!

    Til dig Gitte kan jeg kun beklage hvis jeg ikke har smidt en kommentar du kan huske, men navnet Gitte's nørklerier hænger altså ved og jeg ved hvem du er, så du er en af dem, der hænger ved i min hukommelse og jeg skal prøve at lade dig vide at jeg faktisk følger dig ved at kommentere lidt oftere;-)

    Min blog forbliver en blog med indhold som JEG ønsker at poste, og ikke hvad jeg TROR at mine læsere vil have. -jeg sætter en ære i at der er en vis fom for personlighed/privatliv i mine indlæg, for det er sådan jeg er. Jeg ønsker ikke at opsætte en falsk lyserød facade, hvor nogle måske kan sidde at tænke "hvordan kan hun lave så meget kreativt når hun har sådan en lille størrelse, hun burde da bruge tiden på sit barn istedet!" -og netop derfor har der været flere indlæg end førhen, som har linket til lagersalg, gode tilbud og lignende, for de kan laves uden at tiden går fra min lille elskling og jeg kan stadig nå at svinge støvsugeren, ordne vasketøjet eller andet ;-)


    God aften til jer alle, og endnu en gang tak for jeres kommentarer! :-)

    SvarSlet
  24. Hm, jeg tænkte det gør jeg da også, altså ligger en hilsen en gang imellem hos dig. Så kiggede jeg lige igennem dine indlæg. Det har jeg så ikke gjort siden jeres dejlige bryllup.(Undskyld) Men ja jeg kigger forbi og læser også dine indlæg. Du er jo en´ af de første jeg fulgte (og som fulgte mig) med bævrende hjerte her i blogland, og som også tog imod og hjalp mig helt ny ud i denne verden. jeg har egentlig ikke tænkt så meget over det med at kommentere igen på egen blog heller for hvis man ikke følger indlægget på mail ser man vel heller ikke responsen ? Og forøvrigt er jeg ikke kun vild med de ting du laver men også din måde at skrive på. Men alt i alt har du ski´ret. Jeg har faktisk tænkt over hvor du var osv,men jeg tror faktisk det vil være sundt for alle at holde en lille pause fra såvel sin blog som andre ting her i livet. Jeg vil under alle omstændigheder huske det med at kommentere mere og det er dejligt du er her igen !!

    SvarSlet
  25. Jeg kommenterer sjældent, og det gør jeg på alle blogs. Skal have noget på hjertet for at poste en kommentar, ellers syntes jeg den bliver overflødig.

    Råt og usødet, så læser Jeg med, grundet de kreative indslag - jeg ser de andre, de er bare ikke så interessante for mig, selvom din søn da er en herlig lille spirrevip. Jeg kender ham ikke, og forholder mig derfor ikke til ham.

    SvarSlet
  26. Tak for jeres kommentarer - det glæder mig at vide at I også stadig følger med derude ;-)

    Kan sagtens følge jer begge, jeg har heller ikke selv lyst til at smide en "overflødig" kommentar, jeg skriver hvis jeg har noget på hjertet - ligesom jeg f.eks også kun deltager i en giveaway, hvis jeg rent faktisk kan bruge præmien (hvis man da skulle blive den heldige!) -ellers synes jeg det er mere på sin plads at lade andre få chancen, for det kan jo være at præmien er præcis DET de har gået og drømt om ;-D
    Men når det er sagt, må jeg så også tilføje at jeg gerne skriver en kommentar som f.eks "Sikke en god idé!" eller "Hvor er det bare en lækre unger, du har dig der!" -for jo måske er de overflødige i nogle øjne, men når modtageren læser dem bliver han eller hun glad, for selv sådan en kommentar viser at der er folk, der læser med :-)

    Jeg "lukker" debatten ned nu - men folk er stadig velkommen til at kommentere dette indlæg, dog vil jeg ikke skrive flere kommentarer på det nu, da det så bare vil blive genatgelser. Synes jeg har fået mit budskab og mine tanker ud, og jeg jeg takker jer alle for jeres respons :-)

    SvarSlet
  27. Jeg læser med fordi jeg godt kan lide dit univers, dine kreative evner, de farver du bruger! Din blog er god at søge inspiration på:) Samtidig er jeg selv mor, og pjattet med mor-bloggere, så for mig, er det alletiders skønne blanding!

    SvarSlet
  28. Jeg har selv en lille med gode basselårer herhjemme, og han giver mig lige netop kun tid til at læse med på bloggen, inden han kræver min opmærksomhed igen :) Jeg synes du har en rigtig god blog, og jeg nyder at læse med og blive inspireret til at gå i gang med de kreative sysler herhjemme - jeg får desværre bare aldrig lige smidt den der kommentar, som jeg egentlig gerne ville... Men(!) nu sover sønnike, og jeg har to hænder ledige til at kommentere om, hvorfor jeg aldrig kommenterer ;)

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste