onsdag den 7. november 2012

En broderet test af en favorit

Midt i al den sygdomsståhej har jeg sofasyslet lidt med nål og tråd,
og det er der kommet denne broderede viking ud af.
Erik er en klar favorit hos Bastian.
Min plan er derfor, at lave en pude
eller en opbevaringspose med en broderet udgave af favoritvikingen.
Jeg arbejder dog stadig på den helt rigtige udgave,
og når man er dopet med medicin og kan præstere at falde i søvn
-imens man sidder i sofaen og broderer-
så siger det lidt sig selv at det kan have lidt lange udsigter...

12 kommentarer:

  1. Åh, det lyder altså lidt hårdt :(.
    Men vikingen er superfin!
    Dine små testere kan du jo også bruge. Jeg har brugt et lille elefantbroderi, jeg lavede, som en del af en patchworkpude til solbjørg. Det tror jeg også at erik ville være super til :).

    Jeg håber snart det vender for dig!
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er lidt sød den broderede Erik og super idé med patchworkpuden, det var et godt bud på hvad den kan bruges til ;-)

      Tak for de søde ord .-)

      Kram Louise

      Slet
  2. Øv med det medicin:(
    Og wow hvor er den viking fed!!! Vores Bastian (samt forældre elsker vikingen Erik, også ham på traktoren;)) så kan da godt ske at jeg bliver nødt til at lave en copy-cat, hvis det er okay;)?
    Kh Catrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Catrine!
      Ja, det er lidt noget øv :-s
      Erik er skøn - og et sikkert hit hos mange drengebørn (jeg er så småt ved at få Farmand med på dillen, og da han så Bastian begejstring over at se Erik på FARS bluse også tror jeg nok lige at det gav kæmpebonus!)
      En copy-cat er helt ok, men vil naturligvis altid blive glad for et link ;-)
      God fornøjelse og lad mig vide hvis du ønsker en DIY, så skal jeg gerne kaste mig ud i en!
      KH. Louise

      Slet
  3. Håber at du snart får det bedre.
    Skøn viking!!

    Stine:)

    SvarSlet
  4. Den ser rigtig fin ud - hvordan får du den så tæt i stingene? :) OG håber der snart er lidt lys forude for dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line!
      Tak skal du have og tak for de søde ord :-)
      Når jeg broderer deler jeg tråden i to så der er 3 tråde i hver - det er broderet på minibroderistof og tror det er derfor at det fylder så godt ;-)
      KH. Louise

      Slet
  5. God bedring og held og lykke med at få en god hverdag på trods af "doping"!
    Hvor er det bare en god ide med det broderi! Like it a lot!

    SvarSlet
  6. Hvor er den fin Louise, har vidst også lige sendt dig en mail :-), men mangler din adresse ;-) ?
    Kram Ulla

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Ulla!
      Orv, den må jeg da vist lige få tjekket så ;-)
      Kram Louise

      Slet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste