onsdag den 7. november 2012

En grimasse, der kan passe

Efter at have talt med sygehuset idag er der nu booket en akuttid til mig imorgen.
Egentlig så de helst at jeg kom forbi allerede i aften, men det kan jeg slet ikke overskue.
Sygeplejersken som jeg talte med vendte min situation med lægen, og de var begge enige om,
at det ikke er normalt at halsen brænder og giver strålende smerter i både ører,
pande og øjne når man forsøger at drikke et glas postevand.
-det giver jeg dem ret i!

Jeg ringede nu ellers egentlig for at bede om en recept på noget mere smertestillende,
men havde på fornemmelsen at de nok ville stille spørgsmålstegn ved det.
Min fornemmelse var korrekt.
Sygeplejersken påpegede, at 11 smertestillende piller om dagen
(deriblandt nogle ret stærke sager) var lige rigeligt når nu det var over 1 uge siden jeg blev opereret....
-og ja, det er fuldstændig vanvittigt!
Da specielt med tanke på, at der oveni de 11 kommer mine 3 piller mod tumoren
og de 3 penicillinpiller.
Hvem ved, måske finder de ud af,
at mine smerter skyldes de mange piller jeg skal sluge i løbet af en dag?!

Nå, men nu til den grimasse, der kan passe:

Nok omtrent sådan så jeg ud, da jeg fik at vide at de var nødt til at se mig igen
-ret godt immiteret af min sønnemand, ikke sandt ;-)

10 kommentarer:

  1. Fedt billede men hold da op, giver I den dreng Substral at drikke?? Han gror da lige som ukrudt!!
    ;O)

    Held og lykke i morgen, jeg krydser fingre for dig

    SvarSlet
  2. Ej, læser først lige nu om din indlæggelse og de efterfølgende problemer...øv, øv, øv! Håber at de kan hjælpe dig i morgen, så du snart slipper for smerter m.m.

    Kh. Pia

    ...og hvor er han altså kær, Bastian (men det er vist ikke første gang jeg skriver det ;o))!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for dine søde øre, Pia:-) Ja, det er en værre omgang -håber at jeg går sygehusfri i næste uge;-)
      -dine ord om Basse går lige i moderhjertet, tak;-)
      Kærlige hilsner, Louise

      Slet
  3. Ja, ikke ;-) -måtte simpelthen lige bruge det til dette indlæg, synes det var så passende:-D
    Substral? -jo en lille sjus i ny og næ... det skader vel ikke?!

    Du har ret, han vokser som ukrudt og jeg har svært ved at følge med.... nu må farten godt snart stilne af, ellers ender vi med teenagestørrelse når han fylder 3! :-o

    Tak for de krydsede fingre søde Lotte :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er han bare alt for sød. Rigtig god bedring, rigtig træls at der skal være så mange komplikationer. Jeg ligger selv med et opereret knæ, hvor hævningen kke gider forsvinde. Men det må være så forfærdeligt når det er i halsen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for de søde ord, Malene :-)
      Ja, det er så øv! -rigtig god bedring til dig også, uanset hvor så er det aldrig sjovt når der skal opstå komplikationer.
      Ønsker for dig at knæet snart er i bedring så du kan komme ovenpå igen ;-)
      KH. Louise

      Slet
  5. Dejlige Bastian.. Øv Louise nu må den hals snart gå i bedrings humør... Sender et stort kram og mange tanker.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Ulla :-) -og tak for den fine gave som jeg netop har postet et indlæg om ;-)
      Kram Louise

      Slet
  6. Øv også... rigtig meget held og lykke, og god bedring...

    SvarSlet
  7. Tak, Kirsten :-) -det går heldigvis så småt den rette vej.
    God weekend :-)

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste