onsdag den 14. november 2012

En miniudgave af Sarah Lund

Bastian er en heldig kartoffel! -forkælet fra både højre og venstre - men på den gode måde.
Sidste år fik han håndstrikket sweater i julegave. En miniudgave i bedste Sarah Lund stil.
Den er så lækker!

Sweateren er stadig lidt til den store side, men når der skal være plads til en tyk trøje
eller termojakke indenunder er det nu også helt perfekt.
Mama's lille lækre retro unge!

Sweateren kom fra Bastians Moster, Onkel og kusine
og meget betænksomt har Moster sørget for,
at der er navn i nakken af sweateren - håndbroderet, vel at mærke.
Wauw!

20 kommentarer:

  1. Hold op, hvor er den fin!
    Både trøjen og modellen :).

    SvarSlet
  2. Hvor er han kær...
    Den klær ham rigtig godt, hvem der bare fik sådanne lækre sager :-)

    Ha´en dejlig dag..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Louise - ja han er en heldig kartoffel er han ;-)
      Også en dejlig dag til dig!

      Slet
  3. Hvor er han en lækker retro skrubsak. Skønt med en moster der kan levere så lækre sager :-)
    Kh Line

    P.S. Kig forbi min giveaway på hakkede luffer på http://kahrkreation.blogspot.dk/2012/11/min-frste-give-away.html?showComment=1352665958443

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Line :-) Ja, dejligt at Moster kan gøre brug af sin strikkedame til nevøen også ;-)
      Orv, tak for tippet - det lyder som noget jeg gerne vil vinde til min nye lækre vinterjakke!

      Slet
  4. Hvor er han bare sød og super flot strik, sådan en havde jeg da jeg var barn, kan bare huske den kradsede...
    Fik nok ikke slidt den rigtig, så den holdt op med det :-))

    Ha´en dejlig dag

    Knus Susi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, søde Susi!
      Bastians kradser ikke - den er lækker blød - har dog de samme minder fra barndommen som dig og jeg kunne ikke fordrage at have strik på :-s

      Også en dejlig dag til dig :-)
      Kram Louise

      Slet
  5. Hvor er den bare skøn! Elsker selv retorgear til min søn:)

    God dag!

    SvarSlet
  6. Nøj hvor ser han lækker ud! fedt outfit :D heldige lille kartoffel !
    huen er også mega fed, har du en opskrift på den? :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, M - ja, hvem der var den størrelse så man kunne låne, hva ;-)
      Jeg har desværre ikke en opskrift på huen, men tænker at den nok kan findes på garnstudio.com

      Slet
  7. Den er så fed. Sådan én ønsker jeg mig i julegave. Vildt hun har håndbroderet navneskiltet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er superlækker! - og så er vi to ;-)
      Ja, det er lækker detalje med det håndbroderede navnetag - det er dog ikke min søster, der har strikket og broderet. hun har købt den af sin strikkedame ;-)

      Slet
  8. Hvor ser han dejlig ud skønne Bastian og med den lækre sweater.. Jeg bliver jo helt misundelig. Elsker også de islandske sweatre ...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Ulla - ja, de er helt igennem fantastiske :-)

      Slet
  9. Wauw han er heldig! Og lækker i sit fine tøj : )

    SvarSlet
  10. Kæft hvor er han lækker !!!

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste