fredag den 9. november 2012

En skøn pakke fra en cyberven



Forleden tikkede der en mail ind fra Ulla, hvor hun bad om min adresse
-jeg tænkte at hun måske havde planer om et smut vest på,
og så kunne vi måske langt om længe mødes i virkeligheden....
Ulla skulle dog ikke vest på,
men hun var faldet over en lille opmærksomhedsgave som hun synes jeg skulle have.
Wauw - så bliver jeg altså rørt helt ind i hjertet mit!
Ulla kender jeg kun fra Blogland og vi har mailet sammen nogle gange
- hun har to skønne drenge, Lukas og Sigurd som er på Bastians alder.
Det med at mødes må vi have tilgode lidt endnu, men jeg er spændt på den dag det sker
-for det gør det -uden tvivl- en dag :-)

Nå, men tilbage til opmæksomhedsgaven, der idag blev leveret med posten vedlagt det søde kort:

Arhmen altså! Det var jo Sif Orellana's nye bog "Sifs magiske julekalender"!
Wauw, altså - jeg er helt betuttet over at du, søde Ulla, har købt sådan en fin gave til mig.
Tusind tak!

7 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, meget - så bliver man helt varm om hjertet;-)

      Slet
  2. Altså blogland er et fantastisk sted. De bedste tanker til jer begge. Hilsen Marlene

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det:-)
      God søndag til dig.
      -Og tak!
      Kh Louise

      Slet
  3. Smil fra mig :-). Og dejligt at den bragte glæde. Kram fra mig.

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste