søndag den 25. november 2012

Juleklip og sniksnak

Weekenden lakker mod enden, og det der skulle have været en begivenshedsrig en af slagsen endte
istedet med, at blive en weekend i sygdommens tegn.
Torsdag var Bastian syg med opkast og måtte blive hjemme hos Farmand,
fredag var han dog på benene igen.
Lørdag blev Marco også ramt og bedst som han lå der i al sin dårligdom blev Bastian skidt igen.
I nat blev det så min tur
- jeg vågnede op og frøs som lå jeg midt i en kæmpe snedrive splitterragende "Hans Jørgen",
feberen havde ramt mig, og jeg kunne dermed tilslutte mig resten af familiens form for "weekendhygge".
Midt i al sygdomspostyret har jeg dog fået papirsyslet en smule,
imens både store- og lillemanden sov,
og der er nu så småt taget hul på juleklipperiet som det kan ses på billedet.
Leger med tanken om papirsranker - men om det er der jeg ender må tiden vise..

4 kommentarer:

  1. Al den syge øv øv... Her er vi endelig 7913 ved at være klar igen. Rigtig god bedring til jer og igen tak for de skønne glas med det lækreste indhold. Kram Ulla :-)

    SvarSlet
  2. Øv for den da... forhåbentlig går det snart over. En hyggelig weekend blev lige noget andet ;-)

    SvarSlet
  3. Øv for den da... forhåbentlig går det snart over. En hyggelig weekend blev lige noget andet ;-)

    SvarSlet
  4. Håber i er ved at være ovenpå. Her har vi også alle tre haft samme tur :(

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste