fredag den 30. november 2012

Klipper motiver med drømme og saks...

..papirssilhouetter af den fiiiiineste slags!
Omtrent sådan skrålede Kim Larsen på repeat (inde i mit hoved)
imens jeg syslede med saks og papir.
Det var dog ikke ligefrem silhouetter jeg havde i tankerne,
for med 1. December lige om hjørnet måtte der laves lidt juleklip.

Pastelfarvede juletræer med træ- og plastikperler i 3D
så dagens lys på årets sidste Novemberdag.

Stjerner i sarte rosa nuancer blev det også til - stjerner må der til,
ihverfald herhjemme!

Jeg beklager den dårlige billedkvalitet,
men det har været svært at tage ordentlige billeder i det dystre efterårsvejr.

Imorgen er det 1. December og vi nærmer os pludselig juleaften med hastige skridt...
Pyha - var der nogen, der sagde STRESS?!

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle fine dekorationer du har lavet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Fik lige logget ind med den forskerte mail. Hav en god weekend

      Slet
  2. Hvor er de bare enormt fine!

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste