fredag den 16. november 2012

Match made in heaven!

 Søde Ulla forærede mig jo en bog af Sif Orellana,
en helt igennem skøn bog fyldt med nogle lækre opskrifter.
To af dem er nu afprøvet og jeg kan dermed tilslutte mig den del af befolkningen,
som allerede i November er startet på julegodterne!
Det er vist første gang nogensinde :-0
Øverste billede viser hvid chokoladecrunch med lakridsbolcher,
og som skrevet i bogen er de to ting sammen simpelthen som et match made in heaven.

Det blev også til "Susannes nougatiner" som er mørk chokolade og nougat blandet
med nødder og tørrede tranebær, wauw - en helt igennem fantastisk smagsoplevelse for mig,
som ellers ikke sådan er til hverken mørk chokolade eller nougat.

2 glas er nu pakket og sendt afsted til fynsland som tak for den fine bog,
og jeg er spændt på hvad modtageren siger til de julede lækkerier ;-)

10 kommentarer:

  1. Favorit 1 = hvid chokolade + favorit 2 = lakridsbolcher - det kan da kun være MEGA lækkert!

    Lisa // Lille Lisas Univers

    SvarSlet
    Svar
    1. Så må du uden tvivl afprøve opskriften, det vil du ikke fortryde;-)

      Slet
  2. Eeej nu sidder jeg og får lyst til det, har ellers en sund weekend :O

    SvarSlet
    Svar
    1. Oh no, det beklager jeg!
      Du kunne vente til mandag og så fejre din sunde weekend med at afprøve opskrifterne;-)

      Slet
  3. Øjjjjj, det er lækkerier. Ser meget lækkert ud :-)

    SvarSlet
  4. LÆKKERT... Uhhh hvor er det spændende Louise ;-)... SMIL :-)

    SvarSlet
  5. Og wowwww svarer også lige her. Blev så rørt over de fine glas med de himmelske bider :-). Mums de er så go'e... Takker igen Louise.

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste