mandag den 19. november 2012

Nyt i stuen

Jeg har sat en ny (gammel) hvidmalet hyldekasse op i stuen,

den er pyntet med tapet i douchede farver og min drøm om en smuk tapetvæg
er nu igen begyndt at spøge... men jeg er nu stadig glad for vores hvide vægge!
Stagen på hylden har jeg pimpet med en af årstidens skønneste blomsterløg,
nemlig en hyacint som jeg har plantet i musselmalet kop.
Jeg elsker det musselmalede og jeg synes det blåmalede porcelæn med hyacinten i
giver en flabet detalje til den stilrene hvidmalede Kubus 4 stage fra ByLassen.
Stagen er en reproduktion af en gammel kending og i anledning af stagens 50 års jubilæum
er den lavet i en forgyldt udgave, meget smuk og julet udgave(!),
som ville gøre det fantastisk som adventsstage!

3 kommentarer:

  1. Tak, Elisabeth - nyder at have fået lidt tapet i stuen ;-)

    SvarSlet
  2. Thanks for the information... I really love your blog posts... specially those on Local Tamil News

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste