fredag den 16. november 2012

Uheldig eller....



Forleden faldt jeg over en artikel om en mand,
der havde vundet den helt store gevinst i et lotteri
og kort forinden var han blevet droppet af kæresten.
Flere medier har beskrevet ekskæresten som uheldig,
men hvis jeg skal være helt ærlig så har jeg det lidt mærkeligt med den betegnelse....
Ja, vel er hun uheldig, hvis hun vel at mærke havde taget ham for pengenes skyld.
- Men hvis det var tilfældet, så synes jeg faktisk hun har fået som fortjent!
Jeg kender ikke hverken manden eller ekskæresten,
og jeg skal ikke virke fordømmende,
men hvorfor skal man have ondt af ekskæresten
bare fordi manden nu kan kalde sig millionær?
Jo vist, manden kan være en kæmpe klovn, der slet ikke fortjener
hverken ekskæreste eller de mange millioner
- men det kan jo altså også være at det er omvendt.
At ekskæresten er en værre gimpe,
og at al den opmærksomhed gevinsten har givet manden nu gør,
at hun sidder og koger i arrigskab, et sted derude i verden. 
De mange millioner kan uden tvivl give manden et bedre liv,
men hvis han er ulykkelig forelsket så er han lige vidt;
Man kan jo ikke købe sig til kærlighed...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste