fredag den 25. januar 2013

2 års gaveønsker


Som skrevet i forrige indlæg fylder Bastian snart 2 år,
og det er derfor blevet tid til ønsker!
Hvad ønsker man sig når man er en lille gæv gut på næsten 2 år?
"Mi' ønske bå' cyke!" udbrød Bastian da jeg spurgte ham hvad han ønskede sig til sin fødselsdag.
-og så var det jo nærmest selvsagt hvad Mor og Far må på udkig efter!

Ud over en blå cykel er der ønsker som:
- Postmand Per, Pingo og Tractor Tom dvd'er
- Lige miniskinner fra Brio
-Hjemmestrik
-Liebekop med navn
-Børnevenlig CD-afspiller til værelset
-Bruder biler
-Hukit "høj"stol
-Bluser/t-shirts fra Danefæ
-Schleichdyr

Ønskesedlen er lavet af Mor og Far, men med guldungens interesser som udgangspunkt
-hvad gav du dit barn, da det fyldte 2 år?

4 kommentarer:

  1. Åh ja, vores basse fylder også snart 2 år og vores ønskeseddel er meget lig jeres! Jeg kan tilføje batteridrevet Thomas tog til Brio banen og flere billed bøger, vi læser rigtig mange bøger!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan varmt anbefale de batteridrevne tog fra Thomas Tog - det kan trække mange vogne og er et kæmpe hit herhjemme ;-) Vi har købt dem vi har i Toys R Us, og specielt det lilla er helt fantastisk og meget robust!
      Åh ja, bøger er også altid gode - dem har vi dog så mange af :-)
      Tillykke med den lille basse - på forhånd :-)
      KH. Louise

      Slet
  2. Sigurd fik sin lille blå Puky cykel i julegave. Han øver lidt men er endnu ikke helt klar alene..Men stolt er han af den fine cykel - klart et hit.. Ellers er er vi ret vilde med Jakob Martin Strids bøger her i huset :-).
    Og et KÆMPE stort tillykke med den lille Bastian. Tænk 2 år, som tiden går... Wow...

    SvarSlet
  3. Kaja fik den røde Puky cykel i julegave (2 år og 3 mdr).

    Da Kaja fyldte 2 år i september, fik hun legekøkkenet fra Ikea. Mormor og morfar har en værktøjsbænk i legeværelset og Kaja elsker den, så når Casper bliver 2 år, kunne jeg forestille mig at vi giver ham en værktøjsbænk.

    Briobanen er også et sikkert hit her, og Bobbles figurerne.. Kaja elsker at gå fra dyr til dyr. god træning for motorikken og balancen.

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste