søndag den 27. januar 2013

4/2013


Årets fjerde uge blev også Bastians sidste uge som 1-årig.
Mandag d. 28. Januar fylder han nemlig 2 år, 
og netop hans 2 års fødselsdag har vi talt meget om herhjemme.
Når jeg spørger ham om han snart har fø'sdag svarer han "jaaa" 
- og når jeg spørger hvor gammel han bliver lyder svaret: "Mi' bi'r 2 år!"
Jo, jeg kan ikke benægte at min lille baby ikke længere er så lille endda,
han er blevet en stooor dreng som snart kan give sin Mama's snakketøj baghjul!
Gad nok vide hvordan manden min skal klare sig igennem herhjemme ;-)

 -Og når nu vi er ved det der med at give Mama baghjul 
så er den bærbare computer nødt til  også at "komme på banen" 
- husets mindstemand overgår efterhånden moderens evner når det kommer til computerteknikken!
Han elsker at se Tractor Tom eller John Deere film på youtube,
og på magisk vis har knægten nu luret hvordan han skruer op og ned for lyden,
trykker filmen på pause OG genstarte den igen.  
Ligesom han ved hvordan hvordan han skal slukke for computeren når han ikke vil se mere....
Jeg erkender gerne, at det ihvertfald IKKE er mine evner han har arvet! 

 Bastian har fået sin første "skyder" og den er et sikkert hit!
Han  løber rundt som en anden gangstergut og siger "pjiiv-pjiiv - bang-bang"
alt imens både Mor, Far, Munthe og Merle står for skud.
Billedet viser ham midt i et grineflip i en cowboy-leg med Far, en glad og "farlig" gangster,
hvor den værste fjende er Fars skydelyde ;-)

4 kommentarer:

  1. Hold nu op en lækker dreng du har dig. Tillykke med ham i morgen.

    SvarSlet
  2. Skønne Bastian... Stort tillykke med ham i morgen.. De bliver så store de drenge. Kram Ulla

    SvarSlet
  3. I dag er det Bastians føssesda, hurra hurra hurra!! Helt vildt meget tillykke med den store dreng!!

    Lotte :O)

    SvarSlet
  4. Tillykke med din dejlig dreng - er vild med det nederste billede...man kan næsten forestille sig en rigtig skurke latter dertil:-) :-)
    Håber I får en rigtig skøn fødselsdag:-)
    Knus Malene

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste