tirsdag den 15. januar 2013

...

 #1 Haven er netop nu dækket af det smukkeste hvide lag sne! 
Jeg fik mig lidt af en overraskelse da jeg stod op til de store snemængder 
- måske man skulle følge lidt mere med i vejrudsigten, tsk, tsk...

 
 #2 Glæden var dog stor for mindstemanden
 da han fik lov til at boltre sig i de hvide snemasser sammen med de firbenede tøser.

 #3 En tildækket trehjulet, der kaldte på at blive foreviget til scrapbogen.

#4 Tilbage i december vandt jeg en sponsorgiveaway hos Frk. Turkis
og juleaften lå denne fine træraket under træet til Bastian - tak til Christine, 
og Heidi fra drengeting.dk, den vakte stor glæde hos Bastian!

4 kommentarer:

  1. Har lige set du søger een Brio tavle. Kik forbi mormedmegetmere.blogspot.com. Hun har en til salg...

    SvarSlet
  2. Velbekommen! Dejligt at Bastian kunne lide den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er et hit - endnu en gang tak:-)
      Kh Louise

      Slet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste