tirsdag den 22. januar 2013

Første fastelavnsboller, nogensinde!

Da jeg via en mail blev spurgt om jeg kunne have lyst til at afprøve 
nogle nye produkter fra Odense Marcipan takkede jeg ja tak 
- ikke kun til de velsmagende sager, men også til den udfordring 
der fulgte med eftersom jeg er knap så ferm i et køkken(!)...


Jeg blev dog positivt overrasket over mig selv igår, da jeg stod med det færdige resultat
- de endte rent faktisk med at være spiselige(!),
Og ikke nok med at de smagte fortræffeligt så var de også supernemme at lave....
Opskriften stammer fra Odense Marcipan
- og du kan finde den, og mange flere, på deres hjemmeside lige HER.
Dette er nok ikke det sidste indlæg med de lækre sager,
for med denne omgang fastelavnsboller har jeg kun afprøvet kransekagemassen og smeltechokoladen
- kransekagemassen kan købes færdiglavet i en smart foliepose med indbygget tyl -
Forude venter en ny udfordring med en kokosdrømme-masse og hvis det er lige så nemt som disse fastelavnsboller så skal Bastian være med - er sikker på at han vil elske det!
Fantastisk med sådan en færdiglavet masse, som er lige til at gå til
-specielt for en som jeg, der kan nærmest ingenting i et køkken ;-)

Når det er så er sagt, så er jeg altså nødt til lige at give mig selv et skulderklap,
for ærlig talt så er jeg overrasket over mine evner
-de ser jo yderst præsentable ud!

Psst!
Dette indlæg er et sponsorindlæg, 
hvilket betyder at jeg har modtaget produkter fra Odense Marcipan 
mod at dele min oplevelse og erfaring med Jer.
Meningerne og det færdige resultat står jeg selv for.
Du kan læse mere om min reklamepolitik HER

2 kommentarer:

  1. Årh mums de ser lækre ud!!
    Man bliver jo helt varm i maven og mundvandet stiger.. Nogen der har nogle gummistøvler??
    Lotte :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må tage Di i hånden, så giver jeg kaffe ;-)

      Slet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste