onsdag den 23. januar 2013

Løveposens historie

For knap 2 år siden postede jeg et indlæg her på bloggen, 
hvori jeg fremviste den færdigsyede løvepose som jeg havde lavet til Bastian.
Han lå stadig i min mave og jeg var uvidende om, 
at jeg allerede 7 dage senere skulle se min søn for allerførste gang.
Bastian skulle ahve været et Februarbarn - men skæbnen (min tumor) gjorde, 
at han blev født ved kejsersnit 3 uger før termin.
Vi har været superglade for løveposen og brugt den flittigt 
- dog mest som "legetæppe" når vi var på besøg hos folk, og som hyggepose på sansegyngen.
Bastian var nemlig - allerede som lillebitte baby - 
et meget varmt barn og vi har derfor ikke kunne bruge den som først tiltænkt.
Nu fylder min lille guldunge snart 2 år 
(og som en hver anden Mor bliver også jeg en smule sentimental og begriber ikke hvor tiden er blevet af!)
Af og til tager vi stadig løveposen frem fra gemmerne 
og Bastian elsker at putte på den!

Billedet er taget fra dette indlæg

5 kommentarer:

  1. Den er super sød! Kan godt forstå man får lyst til at putte sig i den, selvom tæerne kommer til at stikke lidt udenfor (;

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Trine - måske man burde kaste sig ud i at sy en til lørdagshygge på sofaen, det ville vist ikke være så dumt ;-)

      Slet
  2. Hvor er den sej. Har du virkelig syet en "voksi" pose?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tænk en gang det har jeg søde C ;-) - der var engang jeg brugte megen tid foran symaskinen - det var inden alle mine skavanker satte ind og nogle gange fatter jeg ikke selv hvad jeg var i stand til at lave førhen;-D Men puha, hvor jeg savner det!

      Slet
    2. Hold da op. Den er virkelig flot syet. Det er rigtig øv, når helbredet svigter. Jeg håber snart lægerne kan hjælpe dig.

      Slet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste