onsdag den 16. januar 2013

Mini-makeover og en invitation

Det er efterhånden noget tid siden jeg gav Bastians legekøkken et mini-makeover,
men har aldrig fået det fremvist her på bloggen.
Fornyelsen består af de to hvide hylder over komfuret, 
og det småblomstrede blå klæbefolie på væggen.
Klæbefolien er magen til den jeg lavede vimpler af 
- og den kan derfor nemt tages af uden at beskadige væggen, 
hvis man skulle blive træt af at se på den eller blot trænger til fornyelse.
 
Igår udkom fjerde nummer af børnemagasinet Keiki  
og for første gang er det med en fremvisning af et drengeværelse. 
Det er nemlig Bastian, der inviterer indenfor på sit værelse!

5 kommentarer:

  1. Hvor er det bare fint - og med ejlige farver. Kommer helt i forårhumør :-) Og tillykke med, at værelset er med i Keiki!

    SvarSlet
  2. Fedt magasin, det skal jeg se nærmere på ved lejlighed. Skøøøønt værelse :-)

    SvarSlet
  3. Oh, I love everything about this little kitchen!!

    SvarSlet
  4. Mega fedt værelse, og rigtig hyggelig køkkenkrog :D

    SvarSlet
  5. Det ser total fint ud!
    Der få selv jeg lyst til at lave mad.... Og der skal noget til ;-0

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste