onsdag den 2. januar 2013

Tilbage til dagligdagen - oh, God!

Min skønne unge nytårsdag - i samarbejde med Far blev stuen omdannet til Brioland!
 
Idag er det tid til første arbejdsdag i det nye år, og på trods af fridage
 føler jeg mig slet, slet ikke udhvilet og klar til at træde ind i dagligdagen igen.
Jeg frygter hvad den fører med sig, og med tanke på den dårlige samvittighed jeg kæmpede med inden juleferien får jeg nærmest allerede helt ondt i maven.
Gud, hvor vil jeg dog ønske at min krop snart får en diagnose
- eller at den i det mindste begynder at samarbejde.
Jeg vil bruge 2013 som jeg ønsker at bruge det, og ikke kun på det min krop "tillader".
Min familie er min styrke, det kan ingen ændre på
 - og det er med den sætning i baghovedet, at jeg drager afsted på årets 1. arbejdsdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste