fredag den 18. januar 2013

Umiddelbart ikke første valg...

...men alligevel dog det endelige!

Jeg har hæklet lidt - det har taget laaang tid, men jeg kan nu så småt ane resultatet.
Det er ingen hemmelighed at jeg har forelsket mig i pasteller,
men alligevel kan jeg ikke helt slippe det sorte.
Kontrasten mellem de elskede sarte farver og den tidsløse sorte,
 er nu blevet foreviget i mit hækleprojekt:

 Sort var ikke umiddelbart mit første valg til de sarte pasteller
(men der har dog også sneget sig en mere klar blålig farve ind),
men den sorte endte alligevel med at blive det endelige valg.

Hvid lå først for, men jeg tænkte at det så ville ende med at blive et for pussenusset resultat, 
og det var ikke just pussenusseri jeg havde i tankerne med mit hækleprojekt!

Hvad siger du, kan du lide kontrasten?

11 kommentarer:

  1. jeg synes det ser rigtig fedt ud!:-)

    SvarSlet
  2. Jeg synes det ser vildt godt ud! :) Er selv glad for at kombinere lækre farver med sort i boligindretningen. Det giver en god kontrast, og man undgår netop det pussenussede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke;-) Er også mest til kontraster!
      Kh Louise

      Slet
  3. Jeg er vild med kontrasten. Det ville være blevet alt for fesent hvis du havde valgt hvid :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også det jeg blev enig med mig selv om;-)

      Slet
  4. Sort og pastel giver nogen flotte kontraster. Jeg ville nok også holde mig fra hvid og pastel, det ville blive for fersk. Dine lapper ser fine ud.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet
  5. Jeg elsker sort som kontrast i dit projekt. Sort er god til alle farver og derfor går man aldrig fejl af den :-)

    SvarSlet
  6. Tak Christina, ja sort er som regel altid god;-)

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste