lørdag den 2. februar 2013

5/2013

Årets femte uge startede med en 2 års fødselsdag.
Jeg havde taget en omsorgsdag fra jobbet og egentlig var planen, 
at Bastian skulle have boller med i dagplejen.
Jeg valgte dog at holde ham hjemme, da han ikke var kommet sig helt ovenpå weekendens sygdom.
Dagen stod i hyggens tegn 
- og jeg nød til fulde at tilbringe dagen sammen med min store 2 års dreng!
En af gaverne fra Marco og jeg var en blå løbecykel, hvilket den lille gut havde ønsket sig
og derfor må denne uges billede selvfølgelig være af en pavestolt Bastian, 
der er ude at cykle på vejen(!) for første gang på sin nye cykel.

Resten af ugen bød på mere sygdom, hoste og snot. 
En temperatur, der er gået op og ned. 
En tur ved vagtlægen med en temperatur på 39,9 
-for derefter at være HELT feberfri dagen efter.
Jøsses, hvor har min lille dreng været hårdt ramt i denne uge!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med din store og dygtige dreng! Og øv med den dumme sygdom. Håber han er ovenpå igen. God weekend. Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Louise :-)
      Han er nu ovenpå igen -heldigvis!
      God dag :-)
      Kh Louise

      Slet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste