mandag den 4. februar 2013

Græsenke

I disse dage er jeg græsenke,
min mand har "forladt" mig til fordel for en arbejdsrelateret flyvetur.
Det betyder at JEG skal stå for madlavningen herhjemme,
og med mine kulinariske evner (og manglende lyst til at kokkerere)
er det lidt af en udfordring med en 2 årig,
der hverken kan eller skal(!) spises af med en rugbrødsklapsammen. 
 
Jeg er "allerede" nu begyndt at spekulere på, hvad vi skal have imorgen. 
Umiddelbart tror jeg, at vi må en tur ud at handle
så vi kan få æggemuffins med rødløg og ristede rugbrødsknasere.
En af Bastians livretter og så er det tilmed noget mine evner rækker til...
Hov, så sniger der sig jo sørme alligevel lidt rugbrød ind... Tsk, tsk....
 
 
Hvad menuen står på onsdag må tiden vise, det orker jeg ikke at tænke på nu
-vi tager en dag ad gangen og glæder os til at Far er hjemme igen på torsdag!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste