onsdag den 6. marts 2013

And the winner is.....

..... lod nr. 51!

 Bag lod nr. 51 gemmer der sig et heldigt asen 
- hun har nemlig vundet gavekortet på 500 kr

Send mig mail, og så er der snarest et gavekort på vej til dig!
 STORT TILLYKKE
Tak til Loppen & Professoren for den fine sponsorpræmie!

Jeg har måtte bruge ekstra tid på trækning af en vinder denne gang 
- for ret skal være ret for de, som har fulgt instrukserne beskrevet i giveaway'en ;-)
Altså vinder man ikke, hvis man skriver man deltager med x-antal lodder,
og så vælger ikke at følge de krav det pågældende antal lodder kræver....

2 kommentarer:

  1. Øv lige nu er jeg rigtig ked af at have ligget syg så det helt er gået forbi min næse :(

    SvarSlet
  2. Ja, øv øv -jeg var ellers forbi din blog og lagde en kommentar om at du skulle kigge forbi, men da jeg intet hørte måtte jeg trække en ny vinder. Har skrevet et svar på din anden kommentar med at du kan sende mig en mail ;-)
    Kh Louise

    SvarSlet

Tak fordi du besøger min blog!
Du er velkommen til at skrive en hilsen så jeg kan se at du har været forbi :-)

Blog-arkiv

Tidligere indlæg - de mest læste